Tytuł: film inna konkluzja Wiadomość wysłana przez: juropopes Kwiecień 12, 2018, 12:22:54 Kolego tak jak na filmie z tym że konkluzja inna. Ludzie w komentarzach piszą o tym problemie. Jest to znany i nagminny problem. Co do szczegółów nie będę sie rozpisywał. Rób zgłoszenie na stronie DJI wysyłaj do Holandii, gimbal board do wymiany, nie kombinuj przez sklepy tylko bezpośrednio. Cała operacja jak dobrze pójdzie 10 dni i masz sprzęt nowy (czytaj refurbished). Przy dobrym sprzecie bez tej wady latasz czy to 2 stopnie czy -15 bez drgawek. Wysokich lotów Dzięki bardzo za informacje, będę wymieniał po wyjeździe który mam za około 10 dni, wolę nie ryzykować, że nie będę miał na ten wyjazd drona, bo szkoda byłoby. Jak mi pozytywnie rozpatrzą zgłoszenie to pokryją wszystkie koszty czy w ramach Care będę musiał zapłacić?
|